  • 11. Data: 2005-05-19 12:44:53
    Temat: Re: prawo budowlane - szybkie pytanie
    Od: "Gipson" <G...@i...net.pl>

    > Zauwazylem, ze w ostatnim czasie developerzy postepuja w "chamski" sposob.
    wlasnie tak mi zrobili
    gdy sie wprowadzalem byl to ostatni blok ale wiedzialem ze bedzie cos za mna
    i wybudowali ale w odleglosci gdzies 100 -200 m wiec nie mialem co narzekac
    bo tak zwykle buduja.
    Jakie bylo moje zdziwienie jak z 10 m od mojego balkonu zobaczylem deski
    zaznaczajace obrys nowego budynku.
    Czlowiek wydaje cale oszczednosci bierze kredyty chyba po to zbey miec
    wlasne "4 katy" a nie w oknie widziec co sasiad robi
    --
    GipsonTHEone[@]wp.pl