  • 1. Data: 2005-05-16 19:16:10
    Temat: umowa zlecenie??
    Od: "Darek" <d...@v...pl>

    Mam pytanko- nie wiecie czy po 1 roku pracy na umowę zlecenie należy się
    zasiłek?
    Pozdr

  • 2. Data: 2005-05-16 19:22:22
    Temat: Re: umowa zlecenie??
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Darek napisał(a):
    > Mam pytanko- nie wiecie czy po 1 roku pracy na umowę zlecenie należy się
    > zasiłek?

    Nie. Nie pracowałeś - wykonywałeś zlecenie.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2005-05-16 20:07:22
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko- nie wiecie czy po 1 roku pracy na umowę zlecenie należy
    się
    > zasiłek?

    Tylko przy spełnieniu warunków:
    1) podleganie ubezpieczeniu E + R,
    2) osiąganie miesięcznych przychodów nie mniejszych od wynagrodzenia
    minimalnego (aktualnie 849 zł).
    Wraz z dokumentami w PUP trzeba przedstawić zaświadczenie od
    zleceniodawcy o kwotach osiąganych w kolejnych miesiącach.

    wa