  • 1. Data: 2003-05-28 15:51:31
    Temat: prawo aturoskie - zastrzezenia w ksiazkach
    Od: "grzesiek" <t...@s...uci.agh.edu.pl>

    prawnik ze mnie nie jest i jakos nie moglem sobie poradzic z interpretacja
    prawa autroskiego... dlatego jak sie ma kopiowanie na "dozwolony użytek
    chronionych utworów", powiedzmy osobisty do czegos takiego zamieszczonego w
    ksiazce...

    "Wszelkie prawa zastrzezone. Nieautoryzowane ropowszechnianie calosci lub
    fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione.
    Wykonywanie kopii metoda kserograficzna, fotograficzna, a takze kopiowanie
    ksiazki na nosniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw
    autorskich niniejszej publikacj."

    Szczegolnie chodzi mi o to kopiowanie, bo nie wiem czy moge sobie cos
    oficjalnie z ksiazki skserowac czy nie.... co jezeli ja kupielm sobie ta
    ksiazke a co jak powiedzmy jest jakiegos goscia mnie na nia nie stac?

    z gory dzieki z odpowiedz
    pozdrawiam

    grzesiek