  • 1. Data: 2010-02-07 02:01:45
    Temat: [prasówka] art. 141 KW
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    http://www.polskieradio.pl/wiadomosci/swiat/artykul1
    35838.html

    Wciąż podtrzymuję propozycję penalizacji dłubania w nosie. Haczek może
    niewielki, ale na bezrybiu i rak ryba. Jeszcze niejeden policjant mi podziękuje,
    gdy mu żona nie da...

    mi

  • 2. Data: 2010-02-07 07:06:33
    Temat: Re: [prasówka] art. 141 KW
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mi pisze:
> [...]
    > niewielki, ale na bezrybiu i rak ryba. Jeszcze niejeden policjant mi podziękuje,

    "Może też wystąpić do sądu o anulowanie mandatu, ale musiałby udowodnić,
    że jest niewinny - to jednak może być trudne, bo w miejscu publicznym
    jakim jest pole, nikogo prócz niego nie było."

    Nieprawda - mandatu nie może anulować.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-07 08:38:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 08:06:33 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > że jest niewinny - to jednak może być trudne, bo w miejscu publicznym
    > jakim jest pole, nikogo prócz niego nie było."

    Hmm? Nieprawda, że nieprawda -- art. 101 kodeksu postępowania w sprawach
    o wykroczenia.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2010-02-07 12:23:03
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-02-07 09:38, Olgierd pisze:

    > Hmm? Nieprawda, że nieprawda -- art. 101 kodeksu postępowania w sprawach
    > o wykroczenia.

    Ale jednak nie w tym wypadku :)

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez