  • 1. Data: 2010-02-05 14:52:44
    Temat: [prasówka] Polska Rzeczpospolita Kolesiowska
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    Felieton "Sitwo, ojczyzno moja!" RAZ-a:
    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/s
    itwo-ojczyzno-moja,1435183

    Prosta konstatacja sytuacji widzianej przez nas wszystkich a przemilczanej w
    obawie przed nazwaniem oszołomem przez mainstream i establishment.

    Pozdrowię tylko moich ukochanych polskich sędziów, którym jak na sitwę
    przystało, zdarzało się nie uchylać immunitetu kolegom i koleżankom nawet w
    przypadku złapania na gorącym uczynku na przestępstwie.

    mi

  • 2. Data: 2010-02-05 15:37:14
    Temat: Re: [prasówka] Polska Rzeczpospolita Kolesiowska
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-05 15:52, mi pisze:
> [...]
    > przystało, zdarzało się nie uchylać immunitetu kolegom i koleżankom nawet w
    > przypadku złapania na gorącym uczynku na przestępstwie.

    Żaden z nich nie jest "czysty" raczej i o to chodziło, żeby w
    przyszłości swoje tyłki obronić, żeby też mieć wsparcie.

    --
    animka