  • 1. Data: 2010-02-05 15:56:39
    Temat: Umowa najmu- na co zwrócićuwagę
    Od: "manfred" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie zwracam się głownie do osób które wynajmują mieszkanie
    najemcom. Na co zwrócić uwagę podczas konstruowania umowy najmu. Może macie
    jakieś większe doświadczenie w tym temacie. Za pomoc dzięki

  • 2. Data: 2010-02-05 23:53:21
    Temat: Re: Umowa najmu- na co zwrócićuwagę
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    manfred napisal(a):

    > Witam serdecznie zwracam się głownie do osób które wynajmują mieszkanie
    > najemcom. Na co zwrócić uwagę podczas konstruowania umowy najmu. Może macie
    > jakieś większe doświadczenie w tym temacie. Za pomoc dzięki

    najważniejsze, by była zgodna z prawem. A ze względu na zmiany w prawie, to
    warto podpisać umowę o najem okazjonalny wraz z implementacją korzyści
    wynikających z nowych przepisów.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 3. Data: 2010-02-06 06:33:47
    Od: "manfred" <m...@p...onet.pl>

    > najważniejsze, by była zgodna z prawem. A ze względu na zmiany w prawie, to
    > warto podpisać umowę o najem okazjonalny wraz z implementacją korzyści
    > wynikających z nowych przepisów.

    Co to znaczy zgodna z prawem? Czy jeśli wpisze w umowie swoje zabezpieczenia np
    że jeśli po miesiącu nie płaci świadczeń to mogę go usunąć z mieszkania, on
    zrywa umowę, że nie zapewniam mu zastępczego lokalu to to jest niezgodne z
    prawem jeśli nawet najemca to podpisze. I czy zapewnienia najemcy muszą być
    potwierdzone notarialnie?