  • 1. Data: 2010-02-05 10:11:44
    Temat: odszkodowanie za utracony zarobek
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Czy to prawda, że maksymalna kwota zwrotu dzienne odszkodowania za utracony
    zarobek to zgodnie z art. 2, 3 ust 1, 5 ust. 1 dekretu z 26.10. 1950r. o
    naleznosciach świadków, biegłych i stron w postepowaniu sadowym (Dz.U. nr 49
    poz. 445) wynosi 4,6% kowty bazowej (która aktualnie wynosi 1873,84zł) co
    daje nie więcej jak 86,20zł ?

    Pytam bo kolega 10 lat temu dostał ok. 150zł z sądu a przepis na jaki się
    powołują jest z 1950r a ja wnioskowałem o kwotę dużo wyższą niż 86,20zł.
    Proszę o opinię.