    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pralka, wada ukryta
    Date: Fri, 30 Sep 2005 10:11:29 +0200

    Witam,
    kupilem niedawno przeceniona pralke. Sprzedawca jako powod przeceny
    podal przytarte zamkniecie od bebna. Po ok. 2 miesiacach odpadlo mi pokretlo
    od programatora, widac pod nim slady naprawy, tj. klej, proby zgrzewania
    itp. Sadze, ze pralka zostala uderzona, co spowodowalo jej porysowanie oraz
    urwanie pokretla. Sadze, ze sklep (supermarket ze znanej sieci) we wlasnym
    zakresie przykleil urwana czesc (bardzo tandetnie, jak sie wlasnie okazalo)
    i wystawil ja przeceniona. Zostalem poinformowany jedynie o przytarciu
    (zatem mam prawo reklamowac), niestety nie mam tego na zadnym pisemku.
    Zastanawiam sie gdzie to zglaszac. Do producenta, czy do sprzedawcy? W koncu
    to sadze, ze ten drugi jest za to odpowiedzialny.