eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopralka, wada ukryta › Re: pralka, wada ukryta
  • Data: 2005-09-30 09:00:44
    Temat: Re: pralka, wada ukryta
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    gg wrote:
    > Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości
    > news:433cfac6$1@news.home.net.pl...
    >> Kazda inna wada ukryta jest podstawa do reklamacji bez wzgledu na to
    >> ze pralke kupil po przecenie.
    Zgadza sie.

    > Jest pytanie jak udowodnić że akurat ta wada była ukryta. Może sklep
    > będzie twierdził że poinformował klienta o tej właśnie wadzi i z jej
    > powodu przecenił towar.

    Zostalem przy dwoch swiadkach poinformowany, ze powodem przeceny jest
    przytacie. Czy to wystarczy?

    >> W tym wypadku, jesli klient skorzysta z tytulu niezgodnosci towaru z
    >> umowa to sklep a nie klient bedzie musial udowodnic ze ta wada nie
    >> miala miejsca w dniu zakupu.

    W jaki sposob maja to udowodnic? Na co sie powolywac podczas rozmowy i
    ostatacznie - do kogo sie z tym problemem zwrocic? Do producenta czy do
    sprzedawcy? Jestem pewien swego i w razie odmowy naprawy jestem gotowy isc z
    tym nawet do UOKiKu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1