  • 1. Data: 2009-09-14 13:27:35
    Temat: praktyki TP
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Od jakiegoś czasu TP zmieniła sobie kuriera i co miesiąc faktury
    przychodzą na granicy lub po terminie płatności za fakturę.
    Robię dopiero przelew jak dostane fakturę, bo tam jest informacja jakim
    tytułem powinienem go zrobić. Wpłata na konto jest u nich księgowana po
    2 dniach od dokonania przelewu (ING) i w ten sposób płacę odsetki.
    Co z tym zrobić?

    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-09-14 13:33:36
    Temat: Re: praktyki TP
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Założyć konto <https://www.tp.pl/slr/pl/konto/zakl_konta/>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2009-09-14 14:30:16
    Od: cyklista <...@...pl>

    Użytkownik krzysiek napisał:
> [...]
    > tytułem powinienem go zrobić. Wpłata na konto jest u nich księgowana po
    > 2 dniach od dokonania przelewu (ING) i w ten sposób płacę odsetki.

    Ja zgłaszam oficjalną reklamację, powołując się na prawo i żądam żeby
    odsetki egzekwowali od niesolidnego dostarczyciela. Najpierw się
    próbowali wykręcać, ale odsetki anulowali a dostarczyciela zmienili na
    pocztę polską.

  • 4. Data: 2009-09-14 14:38:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek wrote:
> [...]
    > tytułem powinienem go zrobić. Wpłata na konto jest u nich księgowana po
    > 2 dniach od dokonania przelewu (ING) i w ten sposób płacę odsetki.

    na tp.pl załóz sobie konto, dostaniesz maila o fakturze zanim jeszcze
    zostanie wydrukowana.

  • 5. Data: 2009-09-14 14:52:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <

    > Założyć konto <https://www.tp.pl/slr/pl/konto/zakl_konta/>

    mając to konto mozesz pobrac fakture w pdf
    ale wygodniej dac dyspozycję polecenia zaplaty - wtedy ostatniego dnia
    wskazanego na fakturze ich bank pobierze z twojego konta potrzebna
    kwote.

    Jak masz jakies pozniej watpliwosci, to mozesz do 30 dni po fakcie
    zareklamowac tą kwotę i natychmiast twoj ING przywroci ci tą kwote
    na rachunek, a sprawe zaplacenia za fakture (po terminie) zostawi tobie

    Kiedys TPsa chciala jakies karne odsetki ode mnie ale powiedzialem im
    że mam Polecenie Zaplaty - od razu zrezygnowali :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2009-09-14 15:06:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:h8lkh1$t7b$3@inews.gazeta.pl>:

    > na tp.pl załóz sobie konto,

    Było ;P

    > dostaniesz maila o fakturze zanim jeszcze zostanie wydrukowana.

    Bez przesady -- w lipcu nie dostałem powiadomienia, a wrześniowe
    powiadomienie przypełzło 11 mimo, że data wystawienia faktury to 9 :D

    Ale zawsze można wejść na konto i numer faktury zobaczyć.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2009-09-14 15:22:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <

  • 8. Data: 2009-09-14 15:28:12
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 14 Sep 2009 17:22:00 +0200, blad napisał(a):
    /..../
> [...]
    >
    > Kiedys TPsa chciala jakies karne odsetki ode mnie ale powiedzialem im że
    > mam Polecenie Zaplaty - od razu zrezygnowali :-) *** blad ***

    Chyba, że się zrobi błąd i przez pomyłkę ściągną 2000zł. To akurat nie
    tyczy się tylko TP ale polecenia zapłaty jako rozwiązania.
    Polecenie zapłaty=dodatkowe konto na które leci przelew w kwocie +-
    spodziewane rachunki.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 9. Data: 2009-09-14 15:29:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *blad* napisał(-a):

    [...]

    Czkawkę masz? :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2009-09-14 16:21:36
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    blad wrote:

> [...]
    >
    > Kiedys TPsa chciala jakies karne odsetki ode mnie ale powiedzialem im
    > że mam Polecenie Zaplaty - od razu zrezygnowali :-)

    Są udokumentowane przypadki generowania PZ po terminie płatności, a
    potem żądanie odsetek ;-) I podane przez Ciebie magiczne zaklęcie nie
    zadziałało... do czasu ręcznej interwencji

    M.