    From: "Niesia" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prąd na lewo...
    Date: Mon, 15 Dec 2003 15:52:16 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@pomoc.olsztyn.pl

    Nie wiem czy wszystko do końca właściwie wyjaśnię. Myślę, że
    mąż w ten temat przedstawiłby jaśniej, ale że dziś zabiegany
    nieco, padło na mnie. Niemniej spróbuję...

    Sprawa jak w temacie...
    tzn. przyszli dziś panowie z zakładu energetycznego,
    sprawdzili co trzeba i okazało się, że u nas część energii
    "idzie" przez licznik, a część bokiem...

    Jakiś czas temu był przeprowadzany remont instalacji,
    liczniki zaplombowane, plomby w porządku, nikt nic
    podejrzanego nie wypatrzył... Dodam, że jakieś dwa lata temu
    była zmieniana umowa z zakładem energetycznym (zmiana
    odbiorcy energii).
    Dziś, żebyśmy nie zostali jak za przysłowiowego "króla
    Ćwieczka" bez światła itp. musieliśmy zapłacić część kary (a
    przyjdzie zapłacić całość...)

    I tu docieram do sedna... jak i gdzie dochodzić zwrotu tej
    kary (którą my musimy zapłacić) od kogoś kto to "dodatkowe"
    źródło energii zmajstrował?
    Zakład energetyczny jest zainteresowany tylko
    wyegzekwowaniem należności, a że my jesteśmy użytkownikiem -
    wyegzekwuje ją od nas. Nie wnika kto kiedy mógł to
    nielegalne podłączenie zrobić?

    hmmm, nie wiem czy dobrze wyjaśniłam. Jakby co, mąz będzie
    czynił sprostowania...

    Niesia