  • Data: 2003-12-15 20:13:27
    Temat: Re: prąd na lewo...
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:brksrf$b6j$8@inews.gazeta.pl...

    > Kara stanowi po prostu surogat należności za prąd. Tej
    > należności której nie zapłaciliście, więc trudno jej od
    > kogoś dochodzić. Mam rozumieć, że ktoś bez Waszej wiedzy
    > dokonał przerobienia. Czyli podłączenie było poza lokalem?
    > Jeśli tak, to niestety trudno będzie wskazać winnego, a więc
    > i na nim dochodzić ewentualnych strat. Natomiast dzięki
    > temu, że nie można tego udowodnić Wam, to nie poniesiecie
    > konsekwencji karnych z tytułu kradzieży prądu - a to jest
    > przestępstwo.

    tak , jest to poza lokalem
    i ja tego nie zrobiłem ...
    moja 75 letnia babcia na ktora jest mieszkanie i umowa tez tego
    nie zrobiła ..

    jaki surogat ?
    z tego co sie dowiedziałem ktoś na nas doniósł ..
    przeciez to bez sensu
    rozumiem gdybym mial bojler w domu , kuchenke elektryczna albo
    takowe grzejniki ..