  • 11. Data: 2014-12-22 10:16:53
    Temat: Re: pracoholizm czy naiwność
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n...@t...net.pl ...

    > Do sporządzenia raportu zaproś tych kierowników.
    >
    > A tak między nami to ten dyrektor to kretyn.
    > Ja na jego miejscu ubrałbym strój roboczy i pokazał
    > jak należy pracować wydajnie na tych maszynach.

    Juz widze te komentarze - patrz, patrz, jeden dzien to kazdy potrafi tak
    pracować.

    A prawda jest troche bardziej bolesna - płacacąc minimum, nie stosując
    premii motywacyjnych trudno oczekiwać od pracowników, zeby sami z siebie
    chcieli zwiekszac wydajnosc. Po co?

  • 12. Data: 2014-12-22 10:46:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 09:44:04 UTC+1 użytkownik n...@t...net.pl
    napisał:
    > A tak między nami to ten dyrektor to kretyn.
    Skąd tak stanowcze założenie
    > Ja na jego miejscu ubrałbym strój roboczy i pokazał
    > jak należy pracować wydajnie na tych maszynach.
    A jesteś pewny że to co pisze autor wątku to stan faktyczny?

  • 13. Data: 2014-12-22 11:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Skąd tak stanowcze założenie
    > A jesteś pewny że to co pisze autor wątku to stan faktyczny?

    Dokładnie.
    Kazdy post powinniśmy okraszać stwierdzeniem z gwiazdką: "o ile wątkotwórca
    mówi prawde a opisany przez niego stan jest zgodny z prawdą".

    Tylko czy to coś zmieni?

  • 14. Data: 2014-12-22 12:09:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 11:59:21 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Kazdy post powinniśmy okraszać stwierdzeniem z gwiazdką: "o ile wątkotwórca
    > mówi prawde a opisany przez niego stan jest zgodny z prawdą".
    Tu nawet nie chodzi o prawdę czy nieprawdę bo nie zakładam ze wątkotwórca kłamie.
    Zakładam jednak sytuację ze wątkotwórca błędnie zdiagnozował stan faktyczny.
    Zależy tez co to za maszyna- bo inaczej będzie z wydajnością dla kosiarki do trawy a
    inaczej dla obrabiarki CNC
    > Tylko czy to coś zmieni?
    Gość pyta to odpowiadamy;)
    Praca pytającego została wyceniona na najniższą krajowa to na jego miejscu bym się
    nie bawił w jakieś raporty w dwóch egzemplarzach jak ktoś radzi tylko robił to za co
    płacą.

  • 15. Data: 2014-12-22 12:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

> [...]
    > zdiagnozował stan faktyczny. Zależy tez co to za maszyna- bo inaczej
    > będzie z wydajnością dla kosiarki do trawy a inaczej dla obrabiarki

    Jasne.

    > Gość pyta to odpowiadamy;)
    > Praca pytającego została wyceniona na najniższą krajowa to na jego
    > miejscu bym się nie bawił w jakieś raporty w dwóch egzemplarzach jak
    > ktoś radzi tylko robił to za co płacą.

    A to tez juz pisałem.

  • 16. Data: 2014-12-23 10:00:57
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 22 grudnia 2014 10:46:25 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Skąd tak stanowcze założenie
    > A jesteś pewny że to co pisze autor wątku to stan faktyczny?

    Zakładam, że jest to stan faktyczny a nie podpucha.

    Z opisu wyraźnie wynika, że dyrektor do wymiany
    chociażby za wynagrodzenia ale i za "kometencje".

    Wesołych świąt.

    Andrzej.

  • 17. Data: 2014-12-23 10:34:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 10:00:58 UTC+1 użytkownik n...@t...net.pl napisał:

    > Zakładam, że jest to stan faktyczny a nie podpucha.
    Niekoniecznie podpucha- raczej wygląda mi to na błędna "diagnozę".
    > Z opisu wyraźnie wynika, że dyrektor do wymiany
    Zbyt daleko idące wnioski moim zdaniem na podstawie tego co gościu napisał.
    No i dyrektor to właściciel firmy jak wynika z postu więc szybciej autor postu zmieni
    firmę jak firma dyrektora.

    > chociażby za wynagrodzenia ale i za "kometencje".
    Wynagrodzenia jak wynagrodzenie- najniższa krajowa jest jaka jest a niektórzy cieszą
    się ze dostają aż tyle.

  • 18. Data: 2014-12-23 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Wynagrodzenia jak wynagrodzenie- najniższa krajowa jest jaka jest a
    > niektórzy cieszą się ze dostają aż tyle.

    Weź nie zartuj...
    Minimalna pensja jest do minimalnych wymagań...

  • 19. Data: 2014-12-23 13:22:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 13:00:02 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Weź nie zartuj...
    > Minimalna pensja jest do minimalnych wymagań...
    A to inna sprawa.
    Skoro gościowi zaproponowali minimalna to pewnie na tyle wycenili jego prace i mieli
    wobec niego minimalne wymagania. Więc tym bardziej utwierdza to mnie w przekonaniu że
    jego diagnoza może być błędna.
    Z drugiej strony za czasami połowę minimalnej "ochroniarz" pilnuje majątku wartego
    miliony.

  • 20. Data: 2014-12-23 13:31:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-23 o 13:22, Kris pisze:
> [...]
    przekonaniu że jego diagnoza może być błędna.
    > Z drugiej strony za czasami połowę minimalnej "ochroniarz" pilnuje majątku wartego

    Pilnuje - albo po prostu spełnia wymóg formalny ubezpieczyciela. Z
    drugiej strony sama obecność ochroniarza na miejscu potencjalnego
    zdarzenia daje zaskakująco dużo, a nie jest to skorelowane z tym ile
    zarabia.

    --
    Liwiusz