  • 1. Data: 2005-06-01 08:38:27
    Temat: praca zmianowa:(
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Probowałam sie dogadac z moim dyrektorem ale wszelkie rozmowy sa
    ucinane, moze tu mnie ktos oświeci czy ja dobrze rozumuje czy on?
    Na mojej umowie pisze ze mam pracowac na grupie ( praca z dziecmi ale na
    kodeks pracy a nie na karte nauczyciela) 32 godziny tygodniowo oprocz
    tego obowiazuje mnie 8 godzin na indywidualna prace z dziecmi ktora jest
    ewidencjonowana osobno.
    Madra prawniczka ( jezdzaca autobusem) wymyslila ze oprocz teo ze
    obowiazuje mnie 32 godziny tygodnio to jeszcze jest norma miesieczna
    obliczyla ilosc tygodni w miesiacu i w ten sposob zrobila nam jakas
    srednia w tym momencie jest sytuacja ze jezeli 1 jest w poniedzialek to
    w tym tygodniu moge pracowac 32 nastepny tak samo itp.. problem jest
    kiedy koniec miesiaca nastepije np we wtorek a ja mam wolny i
    poniedzialek i wtorek bo pracuje 7 dni w tygodniu rozniez noce ( tak ze
    moje weekendy niekiedy sa w srodku tygodnia) sytuacja wtedy jest taka ze
    nawet gdybym zrobila w tym tygodniu 50 godzin to mam niedobor swojej
    normy miesiecznej czy tak moze byc?
    Doliczja mi wtedy te godziny na poszczegolne tygodnie tak ze ciagle
    pracuje tak okolo 34- 36 + te moje 8.
    Pytanie drugie jak mam traktowac sytuacje skoro pracuje prawie kazdy
    weekend nie jest przestrzegany co trzecia niedziela wolna czy za to
    nalezy mi sie dodatkowe wynagrodzenie?
    Pozwolam sobie napisac moj plan na nastepne dwa tygodnie moze ktos
    madrzejszy ode mnie powie co tam jest nie tak.
    noc z niedzieli na pniedzialek 22-8 rano
    wtorek 13.30 -22
    środa 15-22
    piatek 13.30- 22
    niedziela/poniedzialek 22-8 rano
    wtorek 7-15
    sroda/czwartek noc 22-8
    sobota 8-15
    niedziela 15- 22

    Nie pracuje 32 godzin nie mam przerwy 35 godzinnej jeszcze gdzies tu
    musze wcisnac 8 godzin na indywidulana prace z dzieckiem.

    Prosze pomozcie mi nie jestem prawnikiem jestem wychowawca nie znam sie
    na tym ale maz krzyczy ze mnie ciagle nie ma w domu a pieniazkow tez malo:(

    Nie jestem swinią i nie chce isc do inspekcji pracy chce znac tylko
    swoje prawa.
    Aha w maju bylo troche mniej dni pracy bo 1, 3 26 ja te wszytkie dni
    spedzilam w pracy i nie dostalam ani dodatkowego wynagrodzenia ani nie
    podpsalam zadnego papierka z ema mi to oddawac w wolnych dni . Moj maj
    nie mial dodatkowych wolnych dni:(

    Czy jezeli pracuje po 12 godzin to obowaizuje mnie 5 dniowy cykl pracy
    czy moze byc zmiejszony bo to tez dla naszej prawniczki jest problemem:(

    Pozdrawiam

    Ania