  • 1. Data: 2005-06-01 08:29:58
    Temat: SPRZEDAŻ DOMU
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,
    Czy ktos moglby udzielic wskazowek na temat sprzedazy domu?
    Niestety na mne spadl ten obowiazek,ale nie wiem jak sie dotego zabrac.
    Jest 4 wspolwlascicieli domu, rok temu kazdy ze wspolwl. nabyl po smierci
    ojca swoja czesc lecz niestety nie ma mowy o zniesieniu wspolwlasnosci na
    rzecz 1 osoby
    Czy beda jakies problemy przy sprzedazy w zwiazku z tym?
    NA CO SZCZEGOLNIE ZWROCIC UWAGE SPRZEDAJAC DOM,aby nikt mnie nie
    oszukal:)(jesli to w ogole mozliwe)
    Jak porozumiec sie w sprawie pieniedzy za sprzedaz i w sprawie podatku od
    czynnosci cywilno-pr.To wspolwlasciciele musza uiscic podatek czy kupujacy?
    Podobno po sprzedaniu swojej czesci, bede musiala uiscic kolejny podatek -
    od przychodu, ale jesli napisze osw., ze pieniadze przeznacze na zakup
    mieszkania to zwolnia mnie z placenia.
    Jaki bede miala czas na zakup nowego mieszkania, od momentu sprzedazy,aby
    podatek nie zostal "sciągniety"?
    DZIEKUJE
    POZDRAWIAM
    Mała