  • 1. Data: 2005-06-01 08:56:13
    Temat: Informacja o stanie rodzinnym PILNE
    Od: "Sewer" <s...@w...gazeta.pl>

    Wniosek o zwolnienie od kosztów sądowych powinien zawierać "dokładne dane o
    stanie rodzinnym".
    Co to sa dokładne dane o stanie rodzinnym?
    Czy wystaczy wymienić osoby z I kręgu pokrewieństwa: rodziców, dzieci,
    rodzeństwo? Tylko jaki to ma wpływ na sytuację majatkową wnioskodawcy?
    Mam wymieniać majątek, dochody osób z rodziny, a czy osoby z najbliższej
    rodziny w ogóle mają obowiązek udzielać mi takich informacji? Przeciez tak
    zwany widoczny majątek może być obciążony długiem?

    Bardzo proszę o komentarz w dwóch zdaniach.

    Pozdrawiam
    Sewer

  • 2. Data: 2005-06-01 11:07:37
    Temat: Re: Informacja o stanie rodzinnym PILNE
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sewer" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Piszesz o osobach zamieszkujących z Tobą. To Ty masz przekonać sąd, że
    nie możesz zapłacić tych kosztów. A wiec nie wystarczy napisać, ale
    pasowało by jakieś tam zaświadczenia przedstawić. Załóżmy odpisy PIT-ów
    z zakładu pracy.

  • 3. Data: 2005-06-01 12:28:21
    Od: "Sewer" <s...@w...gazeta.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > nie możesz zapłacić tych kosztów. A wiec nie wystarczy napisać, ale
    > pasowało by jakieś tam zaświadczenia przedstawić. Załóżmy odpisy PIT-ów

    Dzięki. Mieszkam u rodziców (tak jestem zameldowany). Jest taka kwestia,
    załóżmy że rodzice dysponuja jakimś tam majątkiem i mają znaczne dochody.
    Tylko skąd mam wiedzieć jakie mają dochody i jaki majątek? A nawet jakbym
    wiedział, to przeceż nie maja OBOWIĄZKU pokryć moich opłat sądowych, nijak
    majątek i dochody rodziców nie przekładaja sie na to czy mam fundusze czy
    nie. Zastanawiam się jak to ująć żeby się nie wrobić w maliny a złożyć i
    prawdziwe oświadczenie i wygladające normalnie i przekonywująco. Mogę
    załączyć decyzję UP o tym, że jestem zarejestrowany jako bezrobotny bez
    prawa do zasiłku i powiedzieć , ze nie mam ani majątku ruchomego ani
    nieruchomości. Tylko jak tu dodać ten stan rodzinny.

    Pozdrawiam
    Sewer

  • 4. Data: 2005-06-01 12:53:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sewer" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Napisać, ze jesteś bezrobotny (dowód to zaświadczenie) i na utrzymaniu
    rodziców. Nie musisz ich dochodów wykazywać.

  • 5. Data: 2005-06-01 16:00:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Napisać, ze jesteś bezrobotny (dowód to zaświadczenie) i na utrzymaniu
    > rodziców. Nie musisz ich dochodów wykazywać.

    Chyba wtedy tym bardziej musi wykazywać dochody rodziców.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam