  • 1. Data: 2004-05-05 06:06:08
    Temat: praca na umowe zlecenie
    Od: "xaiz" <x...@w...pl>

    witam!
    slyszalem ze wraz z wejsciem polski do ue pojawil sie przepis mowiacy o tym
    ze jedna osoba nie moze pracowac wiecej niz dwa razy na umowe zlecenie w
    jednej firmie. czy to jest prawda? gdzie znajde ten artykul?
    pozdrawiam
    maciek

  • 2. Data: 2004-05-05 11:26:22
    Temat: Re: praca na umowe zlecenie
    Od: "xaiz" <x...@w...pl>

    pytam bo tak sobie dorabiam...
    a przy okazji, dlaczego zawsze moj pracodawca chce moja legitymacje szkolna?
    on mi tego nie chce wyjasnic, czy moze maja jakies ulgi z tytulu
    zatrudnienia pracujacej mlodziezy?
    dzieki
    xaiz

  • 3. Data: 2004-05-05 13:22:36
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    xaiz <x...@w...pl> wrote:
> [...]
    > a przy okazji, dlaczego zawsze moj pracodawca chce moja legitymacje szkolna?
    > on mi tego nie chce wyjasnic, czy moze maja jakies ulgi z tytulu

    Nie placi skladki ZUS ;).

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 4. Data: 2004-05-05 13:53:14
    Od: "xaiz" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Duda" <b...@b...scene.pl> napisał w wiadomości

    > Nie placi skladki ZUS ;).

    serio?
    to jak powinna wygladac umowa?
    bo napisana jest kwota jesli chodzi o pieniazki?
    bo od wynagrodznie mam liczone 20% kosztow przychodu i od pozostalej kwoty
    jest odprowadzany podatek dochodowy 19%.
    hmmm
    coz... :)
    xaiz