  • 21. Data: 2003-01-10 10:58:50
    Temat: Re: praca dla prawnika
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "eLaIs" <e...@p...fm>
    To: <p...@n...pl>

    : *no ja wiem ,ze mozna byc latwo podrzednym urzedasem ale zeby byc
    prawdziwym
    : prawnikiem w zawodzie jest trudno ;)

    1) czym się różni prawdziwy prawnik od nieprawdziwego?
    2) dlaczego "urzędas" jest kimś podrzędnym?
    3) czy np. referent do spraw prawnych w urzędzie miasta to "urzędas"?
    4) Tobie chodzi o wykonywanie zawodu czy o zarabianie dużych pieniędzy?

    pozdro.

    ja

  • 22. Data: 2003-01-10 11:04:32
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    drogi Marcinie masz zły humor dzisiaj ?

  • 23. Data: 2003-01-10 11:07:15
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]
    :
    : drogi Marcinie masz zły humor dzisiaj ?

    absolutnie nie,
    tylko nie do końca rozumiem o co Ci chodzi? :->

    przepraszam jeśli zabrzmiało niegrzecznie, to chyba ze zmęczenia

  • 24. Data: 2003-01-10 19:41:44
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

> [...]

    *ok ,nie ma problemu ,chodzilo mi o to ze kariere prawnicza jak ja to
    nazywam wiec (adwokat ,prokuratoritd) ciezko jest zrobic ,wiekszosc ludzi po
    prawie to urzednicy i mnie pewnie to czeka ...
    choc chcialabym aby moja wiedza z zakresu prawa byla wykorzystywana
    codziennie ...
    eLaIs