  • 31. Data: 2007-06-07 13:55:01
    Temat: Re: pozew z sądu pracy
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 07 Jun 2007 13:06:52 +0200, asmira napisał(a):

    > Ja nie wymagałam, by codziennie przychodził do biura. I nie przychodził.
    > Nie prosił o wolne, robił co chciał.

    No to na 99% sprawę powinnaś wygrać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 32. Data: 2007-06-07 22:46:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    asmira pisze:

    > Problem taki, że lista płac, akta osobowe (no może poza CV, które mi
    > przysłał mailem), ani regulamin pracy i regulamin wynagradzania nie
    > istnieją. Nie zatrudniałam go. Prowadzę jednoosobową działalność. Co z tym
    > zrobić?

    Napisać to sądowi. Zrobić tylko to co można.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 33. Data: 2007-06-07 22:49:52
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > No to na 99% sprawę powinnaś wygrać.

    W piśmie, które dostałam, sąd zobowiązuje mnie do złożenia:
    - listy płac powoda za ostatnie 3 miesiące zatrudnienia,
    - akt osobowych powoda,
    - wyliczenia wynagrodzenia powoda wg zasad jak ekwiwalent za urlop za jeden
    miesiąc
    - wyliczenia należności dochodzonych pozwem przy założeniu ich zasadnści,
    - regulaminu pracy i regulaminu wynagradzania obowiązujących w zakładzie
    pracy.

    A.