  • 1. Data: 2002-08-19 15:20:44
    Temat: pozew rozwodowy
    Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl>

    Witam,
    Postanowilam pomoc mojej mamie w przeprowadzeniu rozwodu. Chcialam sie
    dowieciec czy istnieje jakis wzor pozwu rozwodowego i jakie ponosi sie
    koszty zwiazane z rozwodem.

    Valentine
    Poznan, Debiec

  • 2. Data: 2002-08-19 21:05:59
    Temat: Odp: pozew rozwodowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dorota Orzeszak <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ajr272$bs9$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    > Postanowilam pomoc mojej mamie w przeprowadzeniu rozwodu. Chcialam sie
    > dowieciec czy istnieje jakis wzor pozwu rozwodowego i jakie ponosi sie
    > koszty zwiazane z rozwodem.

    strona wnoszaca pozew rozwodowy bedzie wezwana o wpis tymczasowy ,ktory
    wynosi od 30 - 600 zl. , można jednak wnioskowac o zwolnienie od kosztów .
    pozew rozwodowy sporzadza sie w 3 egz. / A4/ ,każdy należy podpisać...
    sądem własciwym jest SO ...dol. zaswiadczenie o dochodach za ostatnie 3
    miesiace w rozbiciu na składniki ,akt zawarcia zw.malzenskiego, jesli sa
    dzieci to i akty ur. dzieci, dowody na poparcie tego co zamieszczone bedzie
    w tresci pozwu.

    Sandra