  • 1. Data: 2005-06-26 04:30:38
    Temat: pozew czy wniosek
    Od: Halina<h...@o...pl>

    Chcę wnieśc do sądu wniosek o zasądzeniem od męża na moją rzecz -części kosztów
    ponoszonych całkowicie tylko przeze mnie związanych z utrzymaniem domu
    jednorodzinnego. Mąż nie partycypuje w żadnych wydatkach.
    W związku z powyższym szukam odpowiedniego wzorca wniosku lub pozwu- proszę o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-26 12:34:47
    Temat: Re: pozew czy wniosek
    Od: "Aska" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Halina" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proszę o pomoc
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Myślę, że pozew- w pozwie wnosisz o zasądzenie od pozwanego (męża) na rzecz
    powoda tzn. Tobie.......Sąd zasądzi lub nie - napewno zbada możliwości
    finansowe pozwanego. Jeśli zasądzi a pozwany nie zastosuje się do sentencji
    wyroku
    to pozostaje komornik (po nadaniu klauzuli wykonalności)
    Tak w skrócie
    Pozdrawiam Aśka