  • 1. Data: 2011-09-02 10:45:23
    Temat: powołanie na pełniącego obowiązki dyrektora
    Od: B <...@...pl>

    Witam,
    Trafiła mi do ręki dziwna umowa o pracę. Otóż wójt pewnej gminy
    powołał osobę na pełniącego obowiązki dyrektora ośrodka kultury.
    Ustawa o kulturze mówi, że można powoływać i odwoływać dyrektora ale nic
    nie mówi o powołaniu na pełniącego obowiązki dyrektora.
    A i umowa jest terminowa.

    Jak to traktować?

    Co w sytuacji odwołania ze stanowiska p.o. dyrektora?

    Ja sobie wydumałem, że można to potraktować jako to zatrudnienie na etat
    wraz z powołaniem na p.o. dyrektora.
    I teraz wg mnie gdyby tenże został odwołany (przed terminem) to staje
    się normalnym etatowym. dobrze kombinuję?

    B.

  • 2. Data: 2011-09-02 22:14:46
    Temat: Re: powołanie na pełniącego obowiązki dyrektora
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > Ustawa o kulturze mówi, że można powoływać i odwoływać dyrektora ale nic
    > nie mówi o powołaniu na pełniącego obowiązki dyrektora.

    Obowiązki dyrektora się powierza, a nie powołuje do pełnienia obowiazków.

  • 3. Data: 2011-09-05 06:19:50

    W dniu 03.09.2011 00:14, s...@a...pl pisze:

    > Obowiązki dyrektora się powierza, a nie powołuje do pełnienia obowiazków.

    No, wiem. Ale pytanie jak interpretować taki właśnie zapis tj. czy w
    przypadku zwolnienia czego można oczekiwać/dochodzić?

    B.