  • 1. Data: 2005-04-18 07:36:47
    Temat: Jak poważnie muszę być chory żeby ...
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    Nie chcę wywoływać flejma, natomiast bardzo mnie interesuje:
    Jak poważnie muszę być chory żeby nie iść do więzienia ?

    Mam nadciśnienie, cukrzycę, otyłość olbrzymią, nie daję rady "przejść"
    lekarskich testów wysiłkowych. Mam zaburzenia pracy układu pokarmowego,
    rozległą egzemę, łupież i rumień różowaty.

    Jeśli popełnię przestępstwo to pomimo wyroku skazującego będę miał szansę na
    równe z innymi uwzględnienie stanu mojego zdrowia przy decdyzji o odbyciu
    kary ?
    Czy dodatkowo - w celu zwiększenia swoich szans - powinienem nagłośnić swoją
    sprawę w mediach (?)
    Czy mogę porównać wyniki moich badań z wynikami tych innych i na tej
    podstawie wnosić ewentualne do 5 władzy konsylium lekarskiego ?

    Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 2. Data: 2005-04-18 07:46:41
    Temat: Re: Jak poważnie muszę być chory żeby ...
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:d3vob0$76m$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
    Było:
    > Czy mogę porównać wyniki moich badań z wynikami tych innych i na
    > tej podstawie wnosić ewentualne do 5 władzy konsylium lekarskiego
    > ?
    Oczywiście miało być
    ... podstawie wnosić ewentualne odwołania do 5 władzy ...
    ^^^^^^^^^

  • 3. Data: 2005-04-18 10:20:08
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-18 09:36 :
> [...]
    > Czy mogę porównać wyniki moich badań z wynikami tych innych i na tej
    > podstawie wnosić ewentualne do 5 władzy konsylium lekarskiego ?

    Ale Rywin zdaje się (cytuję informację z radio, więc nie wiem, na ile
    prawdziwa) dąży nie do anulowania wyroku, tylko do odroczenia.
    Powiedzmy, że będziesz tak odraczał co miesiąc; w tym czasie będziesz
    musiał się sam wyżywić, nie dostaniesz pracy...
    w.

    --
    Jezus mu odpowiedział: "Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju"

    Łk. 23:43

  • 4. Data: 2005-04-18 12:07:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sławek SWP napisał(a):

    [ciach ...]

    Rywin siedź cicho, sąd już wypowiedział się w twoje sprawie. jesteś
    wystarczająco zdrowy ;)

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2005-04-18 14:26:08
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:sRL8e.9754$0z2.6676@news.chello.at
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Było:
> [...]
    > Powiedzmy, że będziesz tak odraczał co miesiąc; w tym czasie
    > będziesz musiał się sam wyżywić, nie dostaniesz pracy...

    Jak bym miał parę złotych odłożone na czarną godzinę to metoda "niepójścia"
    jest mi obojętna ...

  • 6. Data: 2005-04-18 14:27:45
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:d40863$2cb$2@nemesis.news.tpi.pl
    Od: Johnson <j...@n...pl>
    Było:
    > Sławek SWP napisał(a):
    >
    > [ciach ...]
    >
    > Rywin siedź cicho, sąd już wypowiedział się w twoje sprawie.
    > jesteś wystarczająco zdrowy ;)

    No i już po ... jest 16:27