  • 1. Data: 2004-04-19 16:06:16
    Temat: powiadomienie o wyroku..
    Od: "pioklo" <p...@s...pl>

    Witam

    Mam takie pytanie do znawcow prawa.
    Mianowicie czy jesli jest wyrok sadu skazujacy dana osobe
    i ta osoba jest studentem to sad ma obowiazek powiadomic uczelnie o wyroku
    czy moze ale nie musi powiadamiac ?
    Wyrok jest w zawieszeniu.. rok na dwa..

    pozdrawiam

    piotrek

  • 2. Data: 2004-04-19 17:05:21
    Temat: Re: powiadomienie o wyroku..
    Od: " " <m...@g...pl>

    Hej,
    tez jestem studentem i w moim przypadku nikt nie byl powiadomiony ale wyrok
    byl wydany przed tym jak dostalem sie na studia (dzienne, panstwowa
    uczelnia).
    Moge sie spytac za co masz zawiasy? chyba jestemy w podobnej sytuacji..ile
    zostalo ci do konca proby?

    pozdr
    miser

  • 3. Data: 2004-04-19 17:49:40
    Od: "pioklo" <p...@s...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczelnia).
    > Moge sie spytac za co masz zawiasy? chyba jestemy w podobnej sytuacji..ile

    To Twoj przypadek jest inny ,poniewaz nie byles studentem jak byl wyrok.
    U mnie jest w aktach sprawy ze jestem studentem .
    Prokurator chce isc na ugode i jakis taki wyrok wlasnie jak podalem chce
    krzyknac :)
    Pytanie kolejne czy mozna w tej ugodzie jakos sobie zastrzec zeby nie byla
    powiadamiana uczelnia.
    A sprawe mam za oszustwa i wlamanie Internetowe :) (karty cc)

    piotrek

  • 4. Data: 2004-04-19 18:21:18

    na pocieche- u mnie w aktach od samego poczatku mieli gdzie sie ucze i
    znajac ich gorliwosci, gdyby musieli na pewno by powiadomili wiec mysle, ze
    nie masz sie czego obawiac
    najwyzej wezma cie na uczelni na dywanik, mysle ze jakies wieksze
    konsekwencje w gre nie wchodza
    nie wiem czy mozesz to jakos zastrzec poczekaj az jakis lawyer ci konkretnie
    powie
    w moim rzypadku obylo sie bez sciemy:)