  • 1. Data: 2004-04-19 15:49:12
    Temat: Podwyżka VAT na materiały budowlane
    Od: "Bernard Wszoła" <b...@i...pl>

    Prowadzę działalność-usługi budowlane.Słyszałem o możliwości rozliczania się
    z klientem w ten sposób że: wpisując na fakturze należność za usługę razem z
    należnością za materiały ,całość będzie opodatkowana 7% VAT-em.

    ------------------------------------
    Bernard Wszoła
    b...@i...pl

  • 2. Data: 2004-04-20 08:03:18
    Temat: Re: Podwyżka VAT na materiały budowlane
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Bernard Wszoła wrote:

> [...]
    > się z klientem w ten sposób że: wpisując na fakturze należność za usługę
    > razem z należnością za materiały ,całość będzie opodatkowana 7% VAT-em.

    Mozesz wykonac usluge z materialow wlasnych..

    No ale jeslimas ryczalt... to bedzie ladny obrot..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-20 08:52:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Apr 2004, Bernard Wszoła wrote:

> [...]
    >+ z klientem w ten sposób że: wpisując na fakturze należność za usługę razem z
    >+ należnością za materiały ,całość będzie opodatkowana 7% VAT-em.

    No to przyjęliśmy do wiadomości że słyszałeś :)
    Mamy wyrazić nadzieję czy oburzenie że słyszałeś bądź spytać czy
    stosujesz w praktyce ? :)
    A w ogóle to NTG - jest specjalistyczna grupa, .podatki !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-04-23 08:13:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >+ >+ należnością za materiały ,całość będzie opodatkowana 7% VAT-em.
    [...]
    >+ A w ogóle to NTG - jest specjalistyczna grupa, .podatki !

    ...i przy okazji można posłużyć namiarem "z dziś":

    pozdrowienia, Gotfryd