  • 1. Data: 2003-04-11 10:49:04
    Temat: poważny prblem
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich i proszę o pomoc.

    Mam taki problem: około 10 lat temu uległem poważnemu wypadkowi w pracy,
    prokurator stwierdził że było to wynikiem niewłaściwej technologi pracy i
    brakiem zabespieczeń (kasku). Całe postępowanie było prowadzone przeciwko
    kierownikowi naszej brygady który w zaasadzie i tak nie mial wpływu na
    technologię pracy. Wówczas na pytanie pana prokuratora - czy chcę skarżyć
    zakład odpowiedziałem, że nie.
    Po niedawnym pobycie w szpitalu okazało się że moje obecne dolegliwości są
    spowodowane urazem powypadkowym (na komisji ZUS po wypadu orzeknięto 40%
    uszczerbku na zdrowiu).
    Moje pytanie w zwiąsku z tym jest następujące:
    Czy mogę domagać się od zakładu rekompensaty za ukratę zdrowia i czy mam
    jakieś szanse ją otrzymać?
    Dodam jeszcze, niedawno zostałem zwolniony z powodu restrukturryzacji
    zakłady, co dodatkowo budzi we mnie poczucie niesprawiedliwości.
    Jeżeli ktoś wie jak mam postąpić to bardzo proszę o pomoc na prv

    # post office to me : l...@p...pl #
    # ring to me : 600-827573 #
    # let's talk GG : 5520441 #
    *********{LordS WitekS}***