  • 1. Data: 2011-01-23 23:07:34
    Temat: potwierdzenie przyjęcia pisma
    Od: pandu <p...@p...net.cn>

    Chcę złożyć w urzędzie wniosek, zależy mi na potwierdzeniu tego faktu.

    W jaki sposób zwyczajowo urząd potwierdza przyjęcie pisma?

  • 2. Data: 2011-01-23 23:37:36
    Temat: Re: potwierdzenie przyjęcia pisma
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    pandu <p...@p...net.cn> wrote:
    > Chcę złożyć w urzędzie wniosek, zależy mi na potwierdzeniu tego faktu.
    >
    > W jaki sposób zwyczajowo urząd potwierdza przyjęcie pisma?

    Pieczątka 'Złożono osobiście dnia x.x.x' na kopii, którą sam przynosisz.

    a.

  • 3. Data: 2011-01-24 00:19:05
    Od: pandu <p...@p...net.cn>

    W dniu 24.01.2011 00:37, Wemif pisze:
    > Pieczątka 'Złożono osobiście dnia x.x.x' na kopii, którą sam przynosisz.

    Jeśli wydrukuje dwa racy, na jednym egzemplarzu się podpiszę a drugi
    wezmę za kopie to wystarczy, czy lepiej zrobić ksero razem z podpisem?

  • 4. Data: 2011-01-24 00:22:23
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 24-01-2011 01:19, pandu pisze:

    > Jeśli wydrukuje dwa racy, na jednym egzemplarzu się podpiszę a drugi
    > wezmę za kopie to wystarczy, czy lepiej zrobić ksero razem z podpisem?

    A na obydwu podpisac sie nie mozesz?

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-01-24 01:14:18
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-24 01:22, Użytkownik elephanto napisał:

    > A na obydwu podpisac sie nie mozesz?

    A w jakim celu ma się podpisywać na kopii ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-01-24 12:33:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w >> A na obydwu podpisac
    sie nie mozesz?

    > A w jakim celu ma się podpisywać na kopii ?
    Nie na kopi tylko na drugim egzemplarzu.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2011-01-24 12:38:46
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-24 13:33, Użytkownik Kris napisał:
    > podpisac sie nie mozesz?

    > Nie na kopi tylko na drugim egzemplarzu.

    Ale w jakim celu ma tam się podpisywać ?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-01-24 15:11:05
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 24-01-2011 13:38, RadoslawF pisze:

    > Ale w jakim celu ma tam się podpisywać ?

    W zasadzie - zadnym.
    Z tym, ze jak juz ma 2 egzemplarze podpisane, to daje obojetnie ktory do
    urzedu, a ten drugi mu poswiadczaja.
    Przy odpowiednim ulozeniu gwiazd i planet mozliwa jest sytuacja, ze
    majac podpisany 1 egz., urzednik wezmie ten niepodpisany i zaden z nich
    tego nie zauwazy wystarczajaco szybko.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-01-24 15:37:42
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-24 16:11, Użytkownik elephanto napisał:

> [...]
    > Przy odpowiednim ulozeniu gwiazd i planet mozliwa jest sytuacja, ze
    > majac podpisany 1 egz., urzednik wezmie ten niepodpisany i zaden z nich

    Jest to oczywiście teoretycznie możliwe w sytuacji kiedy petent
    jest takim samym idiotą jak urzędnik i nie sprawdzi który dokument
    dostał z powrotem.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-01-24 20:32:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał

    > Ale w jakim celu ma tam się podpisywać ?

    Po to żeby był to drugi egzemplarz dokumentu a nie szpargał bez
    znaczenia.