    From: "Beata" <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: potrąciłam pieszego
    Date: Sat, 1 Mar 2003 22:36:58 +0100

    Potrąciłam pieszego na przejściu dla pieszych. Poszkodowany ma załamaną
    rękę, więc będzie się leczył dłużej niż 7 dni, z tego co wiem to w takich
    sytuacjach wchodzi prokuratura.
    Niestety kompletnie się na tym nie znam.
    Co mi grozi?
    Słyszałam, że w optymistycznej wersji mogę dostać warunkowe umorzenie
    sprawy, ale co to właściwie oznacza i jakie są tego konsekwencje np w życiu
    zawodowym.
    Osoba wyszła mi nagle z za samochodu, ale pewnie w takiej sytuacji i tak
    będzie to moja wina.
    Pomóżcie, czego mogę się spodziewać?
    Jestem przerażona, obecnie czekam na wezwanie na przesłuchanie.

    Beata