    From: "sebastian" <s...@g...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: potracenie rowerzysty
    Date: Tue, 25 Jan 2005 22:34:53 +0100

    czesc grupie,

    w grudniu zeszlego roku mialem stluczke z rowerzysta....
    w centrum miasta starszy czlowiek (okolo 60 tki) jechal rowerem
    warunki pogodowe byly dobre nie bylo sniegu ulica byla prosta a ja jechalem
    samochodem okolo 40 kmh
    wyprzedzalem rowerzyste prawidlowo odstep miedzy nami wynosil okolo 1,5
    metra kiedy nagle starszy pan zjechal w lewo i zahaczyl o moje lusterko
    boczne
    wywracajac sie uderzyl glowa w nawierzchnie
    starszy pan zmarl w szpitalu...
    cale zajscie widzial przechodzien ktory zlozyl zeznania od razu kiedy
    przyjechala policja
    niestety mimo ogloszen w lokalnych gazetach nie znalazl sie inny swiadek
    zdarzenia
    na policji nie dowiedzialem sie niczego konkretnego poza tym ze starszy pan
    zmarl na skutek obrazen glowy
    akta leza teraz u bieglego sadowego a ja dalej nie wiem jak sie to wszystko
    potoczy
    i teraz moje pytania
    czy w takiej sytuacji (ofiara smiertelna) zawsze musi odbyc sie proces ??
    jak dlugo bedzie toczyc sie postepowanie??
    kto decyduje o dalszym jego przebiegu ?
    z gory wielkie dzieki za wszelkie konstruktywne odpowiedzi
    pozdrawiam

    sebastian