    From: "Ania" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: potracenie pieszej
    Date: Thu, 18 Dec 2008 12:40:50 +0100

    Witam. mam kłopot i to nie lada...
    poznym popołudniem moj maz potracil na pasach kobiete.
    nie podlega dyskusji fakt ze to stalo sie z jego winy i nie bede kombinowac
    zeby udawac ze jest inaczej.
    Predkosc nie była duza, ale przy hamowaniu auto poslizgneło sie na pasach -
    biale mokre.
    Kobieta na pewno oparła sie rekoma o auto u osunela sie na ziemie. Nie wiem
    czy ja uderzyło auto czy nie, choc nie ma to pewnie zadnego znaczenia.
    Na pytanie czy cos sie stało powiedziala ze nie , ze nic jej nie jest i zeby
    ja odwiezc do domu.
    Nie zgodziłam sie na to. zabralam do siebie do domu, jakies 50m dalej.
    przy jasnym swietle obejrzałam noge i okazalo sie ze jednak jest problem z
    nia. Zawiadomilam pogotowie, oni zabrali do szpitala. Okazało sie ze noga
    dosc mocno uszkodzona, ale nie na skutek uderzenia auta, ale upadku.
    sami zgłosilismy sie na policje. Auto sprawne, maż nie pił.
    I co teraz?
    Co grozi mezowi, jakich konsekwencji sie mozna spodziewac?
    Dodam iż nie jestesmy ludzmi zamoznymi i nie ma szans na "zadoscuczynienie"
    czy jakiekolwiek inne formy wyplacone w gotówce.

    Ania