  • 1. Data: 2004-04-07 01:44:24
    Temat: postpowanie nakazowe
    Od: "spider5" <s...@g...pl>

    czy to ktoś mógłby mi sprecyzować co to znaczy postępowanie nakazowe?
    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2004-04-07 08:15:19
    Temat: Re: postpowanie nakazowe
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > czy to ktoś mógłby mi sprecyzować co to znaczy postępowanie nakazowe?
    > z góry dziękuję

    art ok 500 kpk

  • 3. Data: 2004-04-07 13:12:41
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    spider5 wrote:
    > czy to ktoś mógłby mi sprecyzować co to znaczy postępowanie nakazowe?
    > z góry dziękuję

    cywilne czy karne?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 4. Data: 2004-04-07 14:45:42
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "spider5" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy to ktoś mógłby mi sprecyzować co to znaczy postępowanie nakazowe?
    > z góry dziękuję

    sprecyzuj, czy chodzi k sprawę karną czy cywilną

    wowka

  • 5. Data: 2004-04-07 17:00:40
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "spider5" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy to ktoś mógłby mi sprecyzować co to znaczy postępowanie nakazowe?
    > z góry dziękuję

    Sad wydaje wyrok na posiedzeniu na ktore nikt nie ma
    wstepu. Wysylaja ci go potem poczta. Oczywiscie bedzie to wyrok
    skazujacy :D.
    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-04-08 15:36:50
    Od: michał<m...@w...pl>

    otrzyamełem "wyrok nakazowy" w posteowaniu nakazowym...
    w jaki sposób się od takowego odwoałać i co mozna napisac w
    uzasadnieniu??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-04-08 16:09:16
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > otrzyamełem "wyrok nakazowy" w posteowaniu nakazowym...
    > w jaki sposób się od takowego odwoałać i co mozna napisac w
    > uzasadnieniu??

    a pouczenie nie dostałes ?
    Pozdr

  • 8. Data: 2004-04-08 16:17:12
    Od: michał<m...@w...pl>

    > a pouczenie nie dostałes ?
    > Pozdr

    dostałem...pisze tylko tyle:
    ze przysługuje mi prawo wniesienia sprzeciwu do sądu który wydał
    wyrok w terminie do siedmiu dni

    ale jak wygląda taki "sprzeciw"?? co w nim trzeba napisac zeby został
    uwzgledniony??

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-04-08 22:04:34
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    > wyrok w terminie do siedmiu dni
    >
    > ale jak wygląda taki "sprzeciw"?? co w nim trzeba napisac zeby został

    Imie Naziwsko, adres. Data, miejsce
    Sygnatura akt
    Adres Sadu

    Sprzeciwiam sie wyrokowi nakazowemu wydanemu w dniu ....

    I to wystarczy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 10. Data: 2004-04-09 18:43:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sprzeciwiam sie wyrokowi nakazowemu wydanemu w dniu ....
    >
    > I to wystarczy.

    Aby dostać od wkurzonego sędziego wyższą grzywne za ...zawracanie d....

    --
    Pozdr
    Leszek