    From: "Marcin\(-ek\)" <g...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: postępowanie spadkowe i dokumenty
    Date: Thu, 10 Apr 2003 13:11:50 +0200

    Chciałbym przeprowadzic postepowanie spadkowe po dziadkach - działka na wsi.
    I teraz chcialbym w tej sprawie zasięgnąć porady prawnej. No ale do tego to
    ja potrzebuje jakichs dokumentów. Mam wypis z rejestru gruntów, czekam na
    coś co nazywa się wypisem z zagospodarowania przestrzennego, czy jakoś tak.
    Poradźcie mi jakich jeszcze dokumentów potrzebuję na początek? Z jakich
    dokumentów mogę się zorientować: co formalnie na tej działce stoi (są
    faktycznie domy, ale nie weim, czy były zbudowane z pozwoleniem, czy
    samowolka, czy mogę któryś zburzyć jako nie istniejący w dokumentacji), czy
    będę mógł coś na niej wybudować? Czy to wszystko będzie w wypisie z
    zagospodarowania? Słyszałem jeszcze o czymś takim jak wyrys z rejestru?
    Jakich jeszcze dokumentów będę potrzebował, aby prawnik mógł mnie uświadomić
    ile mnie będzie cała ta operacja kosztowała?