  • 11. Data: 2003-02-24 22:19:57
    Temat: Re: pornografia a tpsa (troche dlugie)
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> pisze w
    news:b3d5j8$7mi$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Nie wiedziałam,że masz na myśli grupy dyskusyjne i chcesz uchronić
    > przed nimi swoje dzieci :P
    > Co złego jest w grupach dyskusyjnych?
    Jasne, ze nic. Ja nie mam dzieci (juz zrezta kiedys pisalem ;)). Mi chodzi
    tylko o aspekt prawny tego zjawiska.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 12. Data: 2003-02-24 22:23:34
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    diabel Boruta <s...@p...com> pisze w

    > w ameryce sa te same grupy i jeszcze wiecej , a co do legalnosci ,
    > masz prawo wyboru nie ogladaj, proponuje www.disney.com
    > internet jest dla wszystkich nawet dla koni i psow, he he.
    Nie mam nic przeciwko pornografi niezalezni jak by ona nie byla twarda. Ja
    nie mam dzieci i jestem bardzo liberalny. Chodzi mi tylko o aspekt prawny
    czy tpsa nie lamie polskiego KK udostepniajac materialy pornograficzne
    nieletnim bez zadnych ostrzezen czy mechanizmow zabezpieczjacych. Przeciez
    nie po to zabrania sie sklepikarzom sprzedazy pornografi nieletnim, zeby
    oni mogli bez problemu sciagnac ja z POLSKICH serwerow. Jak to ma tak
    wygladac, to moze dajmy ludziom rowne szanse bo widze ze ewidentnie sa
    tutaj faworyzowani wlasciciele kafejek internetowych a sklepikarze dostaja
    w tylek.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 13. Data: 2003-02-24 22:45:52
    Od: "Jp" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygladac, to moze dajmy ludziom rowne szanse bo widze ze ewidentnie sa
    > tutaj faworyzowani wlasciciele kafejek internetowych a sklepikarze dostaja

    no tak, jest to istotne niedopatrzenie Ustawodawcy
    powinienes niezwlocznie zglosic to do najblizszego biura poselskiego LPR

    Jp

  • 14. Data: 2003-02-24 23:22:01
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    24 Feb 2003 22:23:34 GMT, huski <X...@2...180.128.20>
    napisał/a:

    > Chodzi mi tylko o aspekt prawny czy tpsa nie lamie polskiego KK udostepniajac
    materialy pornograficzne
    > nieletnim bez zadnych ostrzezen czy mechanizmow zabezpieczjacych.

    Nie cofajmy się do XVIII wieku...Od czuwania nad nieletnimi są ich
    rodzice,a nie ulica np.czy TPSA.
    O to się już nie martw...Dobry rodzic już się zatroszczy o dobro i
    bezpieczeństwo swojego dziecka.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 15. Data: 2003-02-25 07:50:31
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Jp" <u...@p...onet.pl> pisze w

    > no tak, jest to istotne niedopatrzenie Ustawodawcy
    > powinienes niezwlocznie zglosic to do najblizszego biura poselskiego LPR

    hmmm, ja wiem kk reguluje przeciez ze nie mozna rozpowszechniac okreslonej
    tresci malotnim poniezej 15 roku zycia, to tpsa raczej nie stosuje sie do
    przepisow

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 16. Data: 2003-02-25 16:13:23
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    > O to się już nie martw...Dobry rodzic już się zatroszczy o dobro i
    > bezpieczeństwo swojego dziecka.

    Pies tracal te dzieci chodzi o to, ze mamy do czynienia z jawnym
    pogwalceniem KK przez tpsa. :)

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 17. Data: 2003-02-25 18:06:42
    Od: "Jp" <u...@p...onet.pl>

    > Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> pisze w

    > Pies tracal te dzieci chodzi o to, ze mamy do czynienia z jawnym
    > pogwalceniem KK przez tpsa. :)

    skoro tak Cie to meczy, to moze ulzysz sobie skladajac w tej sprawie
    zawiadomienie o podejrzeniu popelnienia przestepstwa w najblizszej
    prokuraturze?

    Jp

  • 18. Data: 2003-02-25 19:49:08
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    huski wrote:
    > Pies tracal te dzieci chodzi o to, ze mamy do czynienia z jawnym
    > pogwalceniem KK przez tpsa. :)

    przez TPSA mówisz...

    KG