  • Data: 2006-01-27 14:03:15
    Temat: porada prawna - wyludzanie pieniedzy!!!!
    Od: jerry <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Właśnie spotkała mnie przykra niespodzianka!
    Kilka dni temu dzwoniłem do kancelarii prawniczej zapytać, czy mogą
    zająć się moją sprawą. Pan w kancelarii powiedział, że musi przejrzeć
    dokumenty którymi dysponuje. Zaniosłem więc dokumenty zaznaczając, że po
    poradę prawną przyjdę już z małżonką, której sprawa dotyczy.

    Dzwonię dziś umówić się po poradę prawną i zapytać ile będzie ona
    kosztować tymczasem Pan mówi mi, że on już przez telefon może mi
    powiedzieć że sprawa jest do wygrania, że może mnie reprezentować w
    sądzie. Po czym dodaje, że za rozpatrzenie dokumentów weźmie 150 zł + VAT!!
    NA JAKIEJ PODSTAWIE?
    - nie usłyszałem ceny na naszym spotkaniu.
    - na poradę prawną dopiero miałem się umówić i na niej usłyszeć jakie
    mam możliwości prawne w swojej sprawie. Tymczasem nie wiem dalej nic -
    poza tym, że to jest do wygrania, o czym wiedziałem - i mam zapłacić 150zł.

    Innymi słowy - ktoś każe mi zapłacić za usługę, której ja nie chcę.

    Proszę o wskazówki jak powinienem się zachować? Czy tem "prawnik" czty.
    "naciągacz" ma prawo nie oddać mi moich dokumentów przez zapłatą?