  • 21. Data: 2007-10-02 17:34:22
    Temat: Re: ponaglenie w sprawie sprzed kilku lat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz Feński aka fEnIo wrote:

    > No ale i tak mają potwierdzenie odbioru, bo to poleconym przylazło.

    I co z tego?

  • 22. Data: 2007-10-02 17:36:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bartosz Feński aka fEnIo wrote:

    > Obawiam się, że dostałem. Średnio pamiętam, bo to w końcu z 5 lat temu, ale
    > chyba zaocznie sąd taki nakaz wydał, więc pozostaje mi się z nimi chyba
    > tylko dogadać co do rat ;)

    Rany... Co jak co, ale wyrok sądowy to przeciętnie przytomny człowiek
    powinien pamiętać ;)

    W każdym razie jeśli wyrok jest, to płać szybciutko, zanim przyjdzie
    komornik, bo to kosztowna impreza.

  • 23. Data: 2007-10-03 09:21:51
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Karoll napisał(a):

    > Przez takich niepłacących złodzieji ja w salonkach VIP nie mam alkoholi za
    > darmo

    Zapłaciłem wczoraj. Idź do PKP może Ci nawet czystą szklankę dadzą.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 24. Data: 2007-10-10 18:23:57
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Andrzej Lawa napisał(a):

    > Rany... Co jak co, ale wyrok sądowy to przeciętnie przytomny człowiek
    > powinien pamiętać ;)

    Oj no to był okres gdy większość korespondencji lądowała w śmietniku, a to
    z tego co kojarzę było sporo jakichś papierków, więc do wylądowania w koszu
    miało wyższy priorytet ;)

    > W każdym razie jeśli wyrok jest, to płać szybciutko, zanim przyjdzie
    > komornik, bo to kosztowna impreza.

    Już zapłaciłem, bo komornika nie bardzo chcę oglądać.

    Dzięki wszystkim za porady w tym wątku.

    pozdr,
    fEnIo

  • 25. Data: 2007-10-23 14:38:00
    Od: ciuSma <c...@s...pl>

    To ja odgrzeje ten temat.
    Mam podobną sytuacje.
    Przyszło cos takiego na brata pod moj adres (sprawa z 1999roku). Brat
    od 6 lat siedzi zagranica nie jest u mnie zameldowany itd itp.
    Co mam zrobic zeby przestali wysylac to pod moj adres? Na poczcie
    podpisalem umowe ze polecone wrzucaja mi do skrzynki wiec
    potwierdzenie odbioru maja.

    ciuSma

  • 26. Data: 2007-10-23 17:21:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 23 października 2007 16:38
    (autor ciuSma
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@y...googlegroups.co
    m>):

> [...]
    > Co mam zrobic zeby przestali wysylac to pod moj adres? Na poczcie
    > podpisalem umowe ze polecone wrzucaja mi do skrzynki wiec

    Zanieś na pocztę z adnotacją, że Adresat nieznany.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl