  • 1. Data: 2002-11-08 13:40:43
    Temat: pomylka w fakturze...
    Od: "Mariusz Konert" <mario_79<NOSPAM>@wp.pl>

    Witam!

    Pewien operator sieci komorkowych myli sie na swoja niekorzysc :-) Otoz
    pomylka polega na naliczniua oplaty za numery na ktore dzwonie taniej.
    powinno byc 0,34 gr. neto.. liczy mi po 0,04

    Wiem tylko sie cieszyc :-)
    ale mam pytanie, jezeli op. wystawia mi fakture na ktorej jest npisane, ze
    oplata to 0,04 gr, to czy ew. ma prawo sciagnac ode mnie roznice w terminie
    pozniejszym, czy po prostu, jak juz mam f-re, to nic mi nie moga zrobic...

  • 2. Data: 2002-11-08 23:58:00
    Temat: Re: pomylka w fakturze...
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Nov 2002, it was written:
    [...]
    >+ ale mam pytanie, jezeli op. wystawia mi fakture na ktorej jest npisane, ze
    >+ oplata to 0,04 gr, to czy ew. ma prawo sciagnac ode mnie roznice w terminie
    >+ pozniejszym,

    No przecież... W umowie się inaczej umawiałeś (wr... masło
    maślane...), prawda ?

    >+ czy po prostu, jak juz mam f-re, to nic mi nie moga zrobic...

    Nie, jakbyś *w umowie* miał taki zapis to jakiś czas
    byłbyś "kryty" :]

    - pozdrowienia, Gotfryd
    (przeciwnik kantowania kontrahentów)