    From: "gs" <cool_sytek@(wytnijto)interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomocy- ZUS
    Date: Thu, 14 Sep 2006 18:20:36 +0200

    Czy mogłby mi ktoś udzielić informacji na temat wyliczenia podstawy wymiaru
    do emerytury. Sprawa wygląda tak, że moja matka zaznaczyła na wniosku, że
    podstawa wymiaru ma byc taka jak była naliczona przy rencie inwalidzkiej, do
    ktorej prawo ustalo w 2000 roku i od tego czasu matka nie pracowala. ZUS
    przyslal decyzje z naliczona podstawa z 10 kolejnych lat z ostatnich 20, na
    ktore skladaly się w wiekszości lata nieskładkowe po ustaniu renty. Nikt w
    zusie nie chce mi udzielić informacji czy podstawa wymiaru może byc taka jak
    przy rencie, do ktorej prawo ustało kilka lat wcześniej.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    sytys