  • 11. Data: 2005-12-24 09:57:39
    Temat: Re: polkomtel - jak rozwiazac umowe
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    JFK napisał(a):

    > W sumie to wyglada na to ze bedzie bardziej rozowo. Panienka z biura
    > obslugi(takiego zywego nie telefonicznego) wprost powiedziala ze mam
    > zlozyc taki papierek i problemu zadnego nie bedzie i zadnej kasy nie chca.
    > Ciekawe ile faktycznie bedzie w tym prawdy ;-)
    > Zaczynam sie sklaniac ku eksperymentowi :)
    > Pozdrawiam
    A kiedy dostałeś ten nowy regulamin i jakie są w nim zmiany?

    Wesołych Świąt
    Przemek

  • 12. Data: 2005-12-24 10:51:57
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości

    > A kiedy dostałeś ten nowy regulamin i jakie są w nim zmiany?

    A czy to ważne jakie? Operator go zmienia, o czym informuje, a
    abonentowi nie chce się go rozgryzać co 12 m-cy i wnikać jakie nowe kruczki
    zastosował Plus. Plus zmienił, abonent stwierdził, że ma gdzieś firmę, która
    co 12 m-cy zmusza go do przyjmowania nowego regulaminu i wsio.

  • 13. Data: 2005-12-26 22:35:51
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez>

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Polkomtel znow przyslal nowy regulamin. Czytalem watki ponizej w ktorych
    > bylo napisane ze rozwiaznie umowy bez kary umownej powinno przejsc. Ale
    > zastanawiam sie co napisac w wypowiedzeniu , bo jesli napisze ze
    > wypowiadam umowe ze wzgledu na bla bla to wyjdzie na to ze wypowiadam ja
    > ja a nie operator czyli nalicza mi ta kare. Dobrze kombinuje? Jesli tak to
    > musze w jakis sposob ich zmusic do tego by to oni ja wypowiedzieli.
    > Jak to zrobic? Nie zgodzic sie na nowy regulamin?
    > pokierujcie jakos bo bede probowal gadac dzis plusem i wole byc
> [...]

    Panowie! Nowy regulamin dostaliście wraz z niedawnym rachunkiem. Na jednej z
    kartek jest klauzula, że w tej sytuacji macie prawo wypowiedzieć
    Polkomtelowi S.A. umowę bez prawa ze strony Polkomtela S.A. do roszczeń z
    tego tytułu. Wystarczy dokładnie poczytać otrzymana korespondencję.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez

  • 14. Data: 2005-12-26 22:59:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Jerzy Wawrzyniak napisał(a):
> [...]
    > jednej z kartek jest klauzula, że w tej sytuacji macie prawo
    > wypowiedzieć Polkomtelowi S.A. umowę bez prawa ze strony Polkomtela S.A.

    zawsze była
    zapewne o tym, że bez prawa do roszczeń odszkodowawczych
    a kara umowna za wcześniejsze rozwiązanie umowy nie jest odszkodowaniem :)

    > Wystarczy dokładnie poczytać otrzymana korespondencję.

    ależ oczywiście
    i wracamy do punktu wyjścia :)

    KG

  • 15. Data: 2005-12-26 23:33:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kam napisał(a):

    > ależ oczywiście
    > i wracamy do punktu wyjścia :)

    Ty wracasz. Bo ktoś, kto chociaż raz widział i czytał Prawo
    telekomunikacyjne, wie więcej od Ciebie.

    M.

  • 16. Data: 2005-12-26 23:37:02
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Ty wracasz. Bo ktoś, kto chociaż raz widział i czytał Prawo
    > telekomunikacyjne, wie więcej od Ciebie.

    dobrze się czujesz?

    KG

  • 17. Data: 2005-12-27 16:23:09
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <#k...@w...pl#> napisał:

    >a kara umowna za wcześniejsze rozwiązanie umowy nie jest odszkodowaniem :)
    Z regulaminu promocji: "Polkomtel SA jest uprawniony żądać pd Abonenta
    naprawienia szkody [..] Naprawienie szkody będzie następowało poprzez
    zapłatę kary umownej w wysokości... zł."
    "Naprawienie szkody" nie jest odszkodowaniem ?

    Artur Golański

  • 18. Data: 2005-12-27 18:14:52
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Golanski napisał(a):
    > "Naprawienie szkody" nie jest odszkodowaniem ?

    zdaniem Polkomtel - nie :)

    KG

  • 19. Data: 2005-12-27 19:34:43
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <#k...@w...pl#> napisał:

    >zdaniem Polkomtel - nie :)
    Przecież podałem cytat z ICH i przez NICH stworzonego regulaminu.
    Skoro kara umowna jest naprawieniem szkody, to tak sama kara jest
    inaczej odszkodowaniem inaczej rekompensatą za poniesione straty.
    Roszczenie odszkodowawcze = żądanie zapłaty kary.

    Artur Golański

  • 20. Data: 2005-12-27 23:37:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    kam napisał(a):

    > dobrze się czujesz?

    Tak. I dodatkowo uważam, że wystarczająco opanowałem zdolność czytania
    ze zrozumieniem PT, regulaminów Polkomtela oraz decyzji prezesa UOKiK-u

    M.