  • 11. Data: 2007-12-30 15:13:39
    Temat: Re: policja zarekfirowala kompa i laptopa!!!
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr Dembiński pisze:
    > Nawiasem mówiąc, to zdaje się, że w UE opłaty patentowe za użytkowanie
    > mp3 rzeczywiście nie obowiązują.

    Ale co to ma do rzeczy ? Prawo autorskie wyraznie okresla co mozna miec
    na wlasny uzytek.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-12-30 15:29:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek napisał:
    > czy jak policja zarekfiruje kompa stacjonarnego i laptopa pod pretekstem ze
    > musza sprawdzic czy znajduja sie tam nielegalne oprogramowanie i mp3 to
    > zwrocą po jakims czasie czy komputery przepadaja ??

    Przepadają.
    W końcu laptop się zużywa gdy go używa jakiś policjant :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 13. Data: 2007-12-30 15:29:32
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Ale co to ma do rzeczy ? Prawo autorskie wyraznie okresla co mozna
    > miec na wlasny uzytek.

    Odeszliśmy od tematu. W każdym razie na podst. art. 269b kk policja
    może zarekwirować dowolny pozyskany po 2004 roku komputer.

  • 14. Data: 2007-12-30 22:17:46
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-12-30 16:29 użytkownik Piotr Dembiński napisał :

    > Odeszliśmy od tematu. W każdym razie na podst. art. 269b kk policja
    > może zarekwirować dowolny pozyskany po 2004 roku komputer.

    Nie policja rekwiruje, a sąd orzeka przepadek. I nie za mp3.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 15. Data: 2007-12-30 22:48:03
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> writes:

    [ciap]

    > Nie policja rekwiruje, a sąd orzeka przepadek. I nie za mp3.

    Najpierw policja rekwiruje, a następnie sąd orzeka przepadek mienia.
    I nie 'za mp3' tylko za to, że komputer jest komputerem.

  • 16. Data: 2007-12-30 23:28:32
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl>

    Dnia 2007-12-30 23:48 użytkownik Piotr Dembiński napisał :
    > Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> writes:
    >
    > [ciap]

    > Najpierw policja rekwiruje, a następnie sąd orzeka przepadek mienia.
    > I nie 'za mp3' tylko za to, że komputer jest komputerem.

    Ani posiadanie (które swoją drogą w ogóle nie jest przestępstwem), ani
    rozpowszechnianie mp3 nie jest na liście przestępstw, przy których sąd
    orzeka przepadek przedmiotów.

  • 17. Data: 2007-12-30 23:40:34
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 grudzień 2007 16:02
    (autor |
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fl8btr$6de$1@inews.gazeta.pl>):

    > Otwarty odpowiednik mp3

    Nieprawda.

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ogg

    Ano właśnie. Podajesz, a sam nie doczytałeś :D

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 18. Data: 2007-12-30 23:43:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> writes:

    > Ani posiadanie (które swoją drogą w ogóle nie jest przestępstwem),
    > ani rozpowszechnianie mp3 nie jest na liście przestępstw, przy
    > których sąd orzeka przepadek przedmiotów.

    Art 269b kk traktuje o pozyskiwaniu określonych urządzeń, wśród
    których to urządzeń znajdują się również komputery osobiste.
    Wszystkie komputery osobiste pozyskane po wejściu w życie tego
    przepisu (kwiecień 2004 roku) podpadają pod paragraf. Moje poglądy
    na ten temat oraz ich uzasadnienie można znaleźć w archiwum niniejszej
    grupy dyskusyjnej.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 19. Data: 2007-12-31 12:20:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał
    > czy jak policja zarekfiruje kompa stacjonarnego i laptopa pod pretekstem
    > ze musza sprawdzic czy znajduja sie tam nielegalne oprogramowanie i mp3

    A dostałeś pokwitowanie czy tam protokół? Na jakiej podstawie mieli
    uzasadnione podejrzenie, że takie rzeczy się na kompie znajdują?

    >to zwrocą po jakims czasie czy komputery przepadaja ??

    To zależy czy coś znajdą i co orzeknie sąd.

  • 20. Data: 2008-01-01 15:16:55
    Od: "Jacek" <m...@o...pl>

    protokol jest kolega dostał