    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja i buciki
    Date: Mon, 27 Aug 2018 17:06:48 +0200

    W dniu 2018-08-27 o 13:05, Olin pisze:
> [...]
    >
    > Mateusz Drwal z zespołu prasowego policji w rozmowie z ,,Wyborczą"
    > potwierdza, że do zdarzenia doszło około godz. 17.20. - Ksiądz proboszcz
    > ujawnił, że na ogrodzeniu znajduje się kilkadziesiąt par butów dziecięcych
    > oraz napis na kartonie. Nie było uszkodzeń. Teren nie jest monitorowany.
    > Ksiądz zobowiązał się do ściągnięcia bucików oraz kartonu. Sprawę prowadzi
    > I komisariat policji w Krakowie - relacjonuje Drwal. I dodaje, że z zajścia
    > sporządzona została notatka, ale na razie policja nie precyzuje, pod jakim
    > kątem będzie prowadzona sprawa dziecięcych bucików."

    asyscie-policji-ksiadz-odcinal-dzieciece-buciki-z-og
    rodzenia.html

    > Czy jak na moim płocie ktoś zawiesi trampki albo starą koszulkę, to
    > policjanci też przyjadą i sporządzą notatkę?
    > Po drugie, czy można niszczyć cudzą własność? Wszak uszkodzili sznurówki.

    Wkrótce może dojść do tego. że policjanci będa musieli asystować każdemu
    księdzu w toalecie.
    To ja już nie wiem do czego ta policja jest. Niech ja przekształcą na
    Kościelną, a My Polacy nie będziemy mieli żadnej policji i pomocy w
    razie czego.

    --
    animka