  • 1. Data: 2002-07-20 14:35:56
    Temat: poleccie prawnika - prawo pracy
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Zostalem wykolowany przez pewna znana amerykanska firme software i zalegaja mi
    sporo pieniedzy. Niestety chos z punkutu widzienia prawa pracy sprawa jest
    ewidfdentna to jest zlozona ze wzgledu na miejsce pracy - Holandia. Takze byly
    pracodawca zdaje sobie z tego sprawe i otwarcie mi mowi ze nie mam mozliwosci
    egzekwowania moich roszczen. Potrzebuje porady kogos kto zna sie na prawie
    pracy i ew poprowadzilby sprawe przeciw cwaniaczkom.
    Jestem z Warszawy.

    Poradzcie cos,

    Korzon