  • 1. Data: 2002-07-20 12:41:00
    Temat: eutanazja
    Od: "Kingurek" <K...@p...fm>

    czy ktos z was moze mi pomoc w znalezieniu jakichkolwiek dokumentow lub
    ustaw holenderskich odnaszacych sie do tego zagadnenia, interesuja mnie
    regulacje prawne rowniez innych panstw- dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2002-07-20 21:35:39
    Temat: Re: eutanazja
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    Kingurek <K...@p...fm> napisał(a):

    > czy ktos z was moze mi pomoc w znalezieniu jakichkolwiek dokumentow lub
    > ustaw holenderskich odnaszacych sie do tego zagadnenia, interesuja mnie
    > regulacje prawne rowniez innych panstw- dziekuje za pomoc

    Powiem tak, nie chce mi się przytaczac literatury - gdyz i tak bedziesz
    musialmskorzystac z biblioteki prawniczej to proponuje wypozyczyc podrecznik
    do prawa karnego (np. Marka, Gardockiego, etc.) i obejrzec tam przywolana
    literature.
    Pozdrawiam
    Mecenas