    From: "edyta" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podział majątku
    Date: Tue, 27 Jul 2004 19:47:08 +0200

    Witam

    W 1992 r. moi rodzice przepisali w formie darowizny na mnie i na mojego męża
    nieruchomość rolną (na marginesie ojcowizna mojego taty). Teraz jesteśmy w
    trakcie rozwodu. Czy w trakcie podziału majątku nieruchomośc ta też będzie
    brana pod uwagę do podziłu. Czy są jakieś możliwości żeby moi rodzice
    odwołali tą darowiznę? Powiem szczerze, mojemu ojcu niekoniecznie byłoby
    miło gdyby sąd przyznał mojemu mężowi tą nieruchomość. A mąż mój niestety
    bardzo po to wyciąga ręce.

    pozdrawiam
    edyta