  • From: "Kuba Porycki" <j...@p...pX>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: podział kontraktów menedżerskich (nie rozumiem)
    Date: Mon, 22 Mar 2004 23:03:55 +0100

    Witam Grupowiczów,
    Piszę tego posta w imieniu mojej dziewczyny, która jest w trakcie pisania
    magisterki
    i chyba się troszkę zacięła w pewnym momenci i nie może przez to przebrnąć.

    Poniżej Jej pytania:

    Jaka jest różnica (w treści samego kontraktu) zawieranego między
    zatrudnianymi na jego podstawie członkami zarządu,
    a osobami które mają zarządzać spółką, ale nie będącymi członkami zarządu
    (chodzi o podział kontraktów menedżerskich).

    Umowy o negocjacje - czy jest potrzebna (i jeśli tak to po co) w przypadku
    kontrkatów menedżerskich zawieranych z członkami zarządu.

    Jestem tylko prostym adminem (a nie Polonistą), więc z góry przepraszam za
    ew. błędy :)

    Pozdrawiam.
    Kuba.

    ------