  • 1. Data: 2004-02-23 11:55:36
    Temat: podstawa prawna na sponsoring
    Od: "Maciek" <m...@f...onet.pl>

    witam!

    zwracam sie z uprzejma prosba do Grupowiczow o pomoc w nastepujacej kwestii.

    Dziecko na wyjazd na Miedzynarodowy Konkurs Skrzypcowy potrzebuje sponsora,
    znalazlem juz potencjalnie zainteresowana firme.

    Teraz pytanie :)

    Jakie sa podstawy prawne zeby przekazac pieniadze?
    Prezes twierdzi ze nie mozna dac w lini prostej pieniedzy osobie prywatnej,
    np. przelewem na konto. Najchetniej otrzymalby fakture. Rozumiem ze osoba
    prywatna - nauczycielka nie moze wystawic faktury?

    W jaki sposob mozna zalatwic ta kwestie?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
    Maciek

  • 2. Data: 2004-02-23 12:24:12
    Temat: Re: podstawa prawna na sponsoring
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia pon 23. lutego 2004 12:55 , osobnik podajacy sie za Maciek byl
    laskaw napisac:

> [...]
    > Rozumiem ze osoba prywatna - nauczycielka nie moze wystawic faktury?
    >
    > W jaki sposob mozna zalatwic ta kwestie?

    moze szkola do ktorej dziecko uczeszcza?
    --
    pozdrawiam

    w moim adresie lub.czasopisma = gazeta

  • 3. Data: 2004-02-23 13:03:30
    Od: "Maciek" <m...@f...onet.pl>

    > moze szkola do ktorej dziecko uczeszcza?

    szkole trzeba pominac gdyz dyrektor NIE JEST ZAINTERESOWANY niestety :(
    takie jest stanowisko szkoly :(

    maciek

  • 4. Data: 2004-02-23 13:14:23
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia pon 23. lutego 2004 14:03 , osobnik podajacy sie za Maciek byl
    laskaw napisac:

    > szkole trzeba pominac gdyz dyrektor NIE JEST ZAINTERESOWANY niestety
    > :( takie jest stanowisko szkoly :(
    >
    > maciek

    to moze jaks fundacja wspierajaca mlode talenty?
    napewno jest jakies wyjscie!
    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 5. Data: 2004-02-23 14:37:54
    Od: "Maciek" <m...@f...onet.pl>

    hej wiesz co, tak jak napisalem juz :)
    mam firme chetna do sponsoringu!

    teraz szukam innych informacji
    przeczytaj raz jeszcze moj post.
    maciek

  • 6. Data: 2004-02-23 16:12:49
    Od: "czaja" <c...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > hej wiesz co, tak jak napisalem juz :)
    > mam firme chetna do sponsoringu!
    >
    > teraz szukam innych informacji
    > przeczytaj raz jeszcze moj post.
    > maciek

    Maćku, sponsor wystawiłby fakture na stowarzyszenie/fundacje, a ona by potem
    te pieniądze przekazała tobie w celu zasponsorowania artystki.
    pozdrawiam!

  • 7. Data: 2004-02-23 20:05:46
    Od: "Maciek" <n...@p...onet.pl>

    "czaja" <c...@p...wp.pl> wrote in message

> [...]
    potem
    > te pieniądze przekazała tobie w celu zasponsorowania artystki.

    hmm brzmi logicznie ale ja nie jestem w zasiegu zadnego stowarzyszenia ani
    fundacji ktora chciala by wspolpracowac ze mna ( z nami ). niestety szkola
    nie chce pomoc.....

    myslalem o podpisaniu umowy o dzielo - zobowiazuke sie do reklamowania
    firmy....

    maciek