  • 1. Data: 2004-02-23 12:09:43
    Temat: Zwrot towaru, uslugi.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Witam,
    czy istnieje jakis okreslony termin zwrotu towaru, uslugi po ktorym
    to jezeli Klient nie zwroci ww. rzeczy, uslug Sprzedawcy, Wykonawcy
    ten ze Sprzedawca, Wykonawca uznaje towar, usluge za calkowicie
    sprawna, wykonana ?

    R,
    --

    e.mail use: http://myemail.notlong.com gg:328.28.00

  • 2. Data: 2004-02-23 12:51:57
    Temat: Re: Zwrot towaru, uslugi.
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia pon 23. lutego 2004 13:09 , osobnik podajacy sie za 328.28.00 byl
    laskaw napisac:

> [...]
    > to jezeli Klient nie zwroci ww. rzeczy, uslug Sprzedawcy, Wykonawcy
    > ten ze Sprzedawca, Wykonawca uznaje towar, usluge za calkowicie

    zwrot przysluguje tylko przy sprzedazy wysylkowej, czas na zgolszenie
    checi skorzystania z niej wynosi chyba 10 dni.
    o ile dobrze rozumiem Twoje intencje, to zastosowanie moze miec
    "niezgodnosc towaru z umowa" gdzie przyjmuje sie, ze jezeli ona
    wystapila w okresie 6 miesiecy to domniemywa sie, ze istniala w
    momencie wydania

    --
    pozdrawiam

    przed zastosowaniem zweryfikuj moje tezy
    w adresie: lub.czasopisma = gazeta

  • 3. Data: 2004-02-23 13:15:51
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik xmarcel napisał:

    [...]

    czyli reasumujec. Jezeli klient przy zamowieniu nie zastrzegl
    sobie mozliwosci zwrotu towaru, uslugi - zakup byl realizaowany
    "zdalnie" za pobraniem - minelo blisko 2,5 tygodnia od realizacji
    zamowienia, a klient teraz krzyczy ze mu cos tam nie pasuje ...

    zatem ... ?

    R,
    --

    e.mail use: http://myemail.notlong.com gg:328.28.00

  • 4. Data: 2004-02-23 13:21:46
    Od: xmarcel <x...@l...czasopisma.pl>

    dnia pon 23. lutego 2004 14:15 , osobnik podajacy sie za 328.28.00 byl
    laskaw napisac:

    minelo blisko 2,5 tygodnia od realizacji
    > zamowienia, a klient teraz krzyczy ze mu cos tam nie pasuje ...
    >
    > zatem ... ?

    jezeli mu niepasuje, bo "niepasuje" to juz nic nie zrobi.
    a jezeli z towarem jest cos nie tak, to patrz post wyzej

  • 5. Data: 2004-02-23 14:53:38
    Temat: Odp: Zwrot towaru, uslugi.
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Juz nie obowiazuje przepis przy odrecznej sprzedazy
    o mozliwosci rozmyslenia sie i zwrotu towaru .
    Obowiazuje teraz - widzialy galy co braly !!!!!!!!

  • 6. Data: 2004-02-23 16:29:10
    Temat: Re: Odp: Zwrot towaru, uslugi.
    Od: "328.28.00" <n...@s...com>

    Użytkownik bubu napisał:

    > Juz nie obowiazuje przepis przy odrecznej sprzedazy
    > o mozliwosci rozmyslenia sie i zwrotu towaru .
    > Obowiazuje teraz - widzialy galy co braly !!!!!!!!

    rozumiem. i dobrze i zle.

    R,
    --

    e.mail use: http://myemail.notlong.com gg:328.28.00