  • 1. Data: 2006-03-22 10:55:38
    Temat: podatkowe - odroczenie rozprawy
    Od: "Marcin" <n...@m...adresu>

    Witam,

    Dostalem wezwanie do sadu na rozprawe celem wyjawienia majatku. Sprawa z
    powodztwa ZUS (zaleglosci). Dwa tygodnie przed otrzymaniem wezwania zlozylem
    w ZUS wniosek o rozlozenie zaleglosci na raty.

    Jakie mam szanse na odroczenie rozprawy do czasu rozpatrzenia przez ZUS
    mojego wniosku? ZUS zlozyl pozew z tytulu jednej, malej kwoty (jeden tytul
    egzekucyjny). Czy jezeli zaplace ja (oczywiscie wraz z odsetkami), to
    rozprawa w takim ukladzie stanie sie bezprzedmiotowa, czy tez sad pomimo
    uregulowania naleznosci, ktorej sprawa dotyczy, bedzie mial obowiazek
    kontynuowac? A jezeli tak, to jak argumentowac odroczenie rozprawy na
    podstawie zlozonego wniosku o umozliwienie ratalnej splaty?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-23 09:33:43
    Temat: Re: podatkowe - odroczenie rozprawy
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@m...adresu> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlozylem w ZUS wniosek o rozlozenie zaleglosci na raty.
    >
    > Jakie mam szanse na odroczenie rozprawy do czasu rozpatrzenia przez ZUS

    IMHO zadne
    Sad odracza tylko z waznych przyczyn
    wniosek do sadu o wyjawienie majatku pewno zostal poparty odpowiednimi
    argumentami

    Sad jezeli stwierdzi /po wysluchaniu/ ,ze nie zachodza przeslanki z art. 913
    kpc moze wniosek oddalic, wiec przyczyna, ktora podales moze byc podstawa
    oddalenia ale nie odroczenia posiedzenia

    pozdrawiam