  • 1. Data: 2006-06-29 10:33:38
    Temat: podatek od pensji nauczyciela w prywatnej szkole
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    Witam
    czy orientuje się ktoś może jaki zabierają podatek
    od pensji nauczyciela w prywatnej szkole
    językowej?
    Czy jest to 22%?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-06-29 11:28:50
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu KwiaTuszeK porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy orientuje się ktoś może jaki zabierają podatek
    > od pensji nauczyciela w prywatnej szkole
    > językowej?
    > Czy jest to 22%?
    Czemu 22%?
    A nauczyciel ma w tej szkole umowe o prace, umowe zlecenie/o dzielo?
    Jesli umowa o prace, to ihmo tak jak w kazdym innym zakladzie pracy. A
    jesli umowa zlecenie lub o dzielo to chyba 19% idzie na zaliczek, ale
    tylko od 80% wynagrodzenia.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-06-29 12:21:19
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    KwiaTuszeK wrote:
    > Witam
    > czy orientuje się ktoś może jaki zabierają podatek
    > od pensji nauczyciela w prywatnej szkole
> [...]
    Nauczuciel niczym nie rozni sie od innych

    Tu masz kulkulator
    wklep sobie brutto i zobaczysz ile dostaniesz na rękę.
    Zdziwisz się jak mało.

    http://www.pracuj.pl/Kalkulatory/kalkulator_podatki.
    asp

  • 4. Data: 2006-06-29 12:57:40
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

> [...]
    > umowe zlecenie/o dzielo? Jesli umowa o prace, to
    > ihmo tak jak w kazdym innym zakladzie pracy. A
    > jesli umowa zlecenie lub o dzielo to chyba 19%

    zapomniałam powiedzieć, że na umowę zlecenie
    a jeśli nie zechce zaliczki? to tak samo?
    dziękuję za odpowiedzi!

  • 5. Data: 2006-06-29 13:39:28
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    KwiaTuszeK wrote:

    > zapomniałam powiedzieć, że na umowę zlecenie
    > a jeśli nie zechce zaliczki? to tak samo?
    > dziękuję za odpowiedzi!

    tak samo.
    z wyjątkiem prawa do urlopu, zwolnienia lekarskiego, stażu pracy, okresu
    wypowiedzenia, utp itd.

    Na rękę wyjdzie ci około 65% tego co brutto.

  • 6. Data: 2006-06-29 16:13:29
    Od: "KwiaTuszeK" <o...@o...pl>

    > tak samo.
    > z wyjątkiem prawa do urlopu, zwolnienia
    > lekarskiego, stażu pracy, okresu wypowiedzenia,
    > utp itd.
    >
    > Na rękę wyjdzie ci około 65% tego co brutto.

    OK, dzięki wielkie
    Pozdrawiam!