  • 1. Data: 2002-07-17 20:59:08
    Temat: podatek drogowy
    Od: "grupy dyskusyjne" <s...@p...pl>

    Witam!!!!

    W 1997 roku nie zapłaciłem podateku drogowego. Nikt do tej pory mnie o tym
    nie poinformawał a Urząd Miejski skierował sprawe do komornika. O zaległości
    w płaceniu podatku drogowego dowiedziałem się dopiero od komornika. Zostały
    naliczone odsetki w wysokości 300%. Czy jest jakiś artykuł, który mówi o
    przedawnieniu takiej sprawy, lub o umorzeniu odsetek. Z góry dziękuje za
    pomoc. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-07-18 09:23:08
    Temat: Sluby....
    Od: c...@w...pl (chawison)

    witam
    mam samochod ktorym czasami ktos ma ochote pojechac do slubu,jak rozwiazac
    taka sprawe prawnie,bo dzialalnosci przewozowej nie mam
    zarejestrowanej,jestem studentem
    jaka umowe powinienem sporzadzic aby nie placic podatku??

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-18 15:18:07
    Temat: Re: Sluby....
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    "chawison" <c...@w...pl> wrote in message
    .

    tak sie zastanawiam: skad studenci maja takie fury ;-)

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 4. Data: 2002-07-19 06:35:15
    Od: r...@i...pl (BOHO)

[...]

    Mam pytanko nie związane z tematem: jaki to samochód, jakie są koszty
    wynajmu tego autka i czy jes możliwe wynającie w okolicach Katowic ?
    pozdr. BOHO

    Czy znowu bedziemy miec centralnie sterowane media?
    >>> http://link.interia.pl/f162b