  • 1. Data: 2002-07-17 20:26:15
    Temat: Wypowiedzenie - urlop i godziny nadliczbowe
    Od: "Iwona" <s...@w...pl>

    Witam wszystkich i o pomoc proszę :o))

    Czy pracodawca po wreczeniu mi wypowiedzenia moze zmusic mnie do
    wykorzystania urlopu (kilka dni z 2001 + obecny) i do odbioru godzin
    nadliczbowych w postaci dni wolnych (np. 16 godzin nadliczbowych = 2 dni
    wolne) ?? Czy moge zadac ekwiwalentu pienieznego??

    pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2002-07-17 23:45:29
    Temat: Re: Wypowiedzenie - urlop i godziny nadliczbowe
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <HpkZ8.8690$123.401797@news.chello.at>, s...@w...pl says...
    > Witam wszystkich i o pomoc proszę :o))
    >
    > Czy pracodawca po wreczeniu mi wypowiedzenia moze zmusic mnie do
    > wykorzystania urlopu (kilka dni z 2001 + obecny)

    nie

    > i do odbioru godzin
    > nadliczbowych w postaci dni wolnych (np. 16 godzin nadliczbowych = 2 dni
    > wolne) ??

    nie

    > Czy moge zadac ekwiwalentu pienieznego??

    Tak

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel